Data

1. Mieke:
    23 december 2016
    Lieve Gert en Xandra,
    Een hele goede reis en heeeeeel veel plezier. Mooie kerst gewenst. Liefs Andre en Miek
  2. Siepie Zonderland-Ypma:
    26 december 2016
    Hallo Lieve Xandra en GertJan,
    Super leuk om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie India avontuur. We hopen dat jullie een fijne Kerst hebben gehad en zien de foto's graag tegemoet.
    Groet,
    Alexander en Siepie
  3. Mieke:
    27 december 2016
    Mooie foto's hoor, wat een kleurenpracht! Jullie hebben al aardig wat tempels gezien! Liefs ook van Neel, Andre en Miek xxx
  4. Paul en Jolanda:
    2 januari 2017
    Lieve Xandra en Gertjan, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Geweldig en zeer indrukwekkend wat jullie al gezien en beleefd hebben. Mooi om het zo op afstand te kunnen volgen. Ben benieuwd hoe oud&nieuw gevierd is!
    Nog veel plezier en tot gauw weer op de reisblogger.
    P.s. we hebben genoten in Ophemert (verhalen en foto's volgen tzt wel)